søndag 14. juni 2009

Twilight

Twilight. Serien er vel verdenskjend med dei fire bøkene; Twilight, New moon, Eclipse og Brak dawn, kan eg nesten tenke meg...

Alle veit vel kva serien handlar om. Om Bella som er eit vanleg menneske med dårleg koordinasjon og Edward som er ein vampyr, så blir Bella forelska i han og han føle seg vel tiltrukke av lukta hennas, så blir no dei sammen til slutt då. Men alt dette veit nok sikkert alle.

Så kva synest eg, og alle andre om bøkene?
Eg synest i vert fall bøkene er heilt fantastiske! Det var rett og slett trist då eg var ferdige med dei, men då eg fant ut at det skulle komme - om den ikkje allerede er komt - ei bok som heite Midnight sun, så steig humøret litt i vert fall. 
Men Twilight bøkene er rett og slett heilt fantastiske. Det føles ut som om ein blir tatt med inn i ein anna verden samtidig som du fortsatt er i din eigen. Og kven kunne vel ikkje tenke seg å bytte plass med Bella? 
Av og til kunne ein vel også ønske at det var slik virkelgegheiten var, at det faktisk fantest ein vampyr som Edward og som ein plutseleg kunne møte på og bli sammen med. Men slik er desverre ikkje den virkelege kjedelege verden.
Men eit stort pluss, er jo at det blir laga film av bokserien. Eg hadde vel eigentleg større forhåpningar til den første filmen; Twilight, men men... Synest filmen var strålandes fordiom, er og sikkert ein av dei filmane eg har sett opp igjen flest gangar. Men gud som eg gledar med til New moon kjem ut på kino i november. Men kva synest du om Twilight bøkene?

2 kommentarer:

  1. Jeg har sett den første filmen i denne serien. Boka sitter fortsatt trykt plassert på hylla, kanskje jeg skal begynne å lese den jeg også! Liker at du har laget bokblogg, Siri! Good:)

    Joakim

    SvarSlett
  2. Trur du får sjå til å dra ut den boka frå hylla og lese! Bøkene er jo tross alt mykje betre enn filmen so langt ;)

    SvarSlett